Biljetter bokade och snart drar jag wiho!

äntligen är allt fixat pengarna överlämnade och biljetterna i ett kuvert. Jo nämnde det för kanske en månad sen att jag ville ner till habo igen och nu är allt bokat och jag åker den 26 alltså om bara en vecka. Så jävla härligt det ska bli, ja eller i allafall jag har planerat jätte mycket jag vill göra: festa, träffa habo killarna, bowla och massa såna roliga saker men kan bli rätt tajt på bara två dagar men det ska nog gå och fixa. Jag kommer ju då bo hemma hos Filla som jag gjort dom två andra gångerna jag va dära. Men först och främst vill jag verkligen träffa Mojje Johannes Jimmie och lilla Kevin. Slänger in en bild från förra året jag va dära puss

Kommentarer
Postat av: FillA JC

JIPPIIIIIIE :D

2010-11-17 @ 22:40:05
URL: http://FilllA.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback