Toppen födelsedag !

Hey på er, sorry för dålig uppdate i dag men har fast så mycket att göra inför julafton imorrn plus att jag fyller "sweet 16" haha. Vaknade imorsen runt halv elva tiden av att min pappa kommer in sjungade med frukost på sängen söt pappa jag har inte sant? Sen käkade jag öppnade öven en pressent som bestog av ett silver halsband skit gulligt. Sen fixade jag min lite snabbt och sen drog vi till sånga. Va där ett tag sen mötte vi mamma i haninge för julklapps shopping. Köpte även min sista klapp till filla så blir han inte glad dödar jag honom helt enkelt. Sen blev det hem duscha och dra igen till nynäshamn för att träffa mina underbara vänner. Drog till PH för att fira och självklart ska dom ställa sig upp och få med hela "restaurangen" och börja sjunga ahahah pinsamt men sjukt sött. Umgicks hela kvällen och det va skojj som fasiken. Nu ligger jag i min säng och måste städa rummet innan jag går och lägger mig, efterssom jag har saker över allt och massa saker i sängen. nu blir det God natt på bloggen puss

Kommentarer
Postat av: M.

sv; Kul att du är med sötnos! ^^

2010-12-24 @ 00:01:59
URL: http://starshinee.blogg.se/
Postat av: Josefine♥

Tack :D!"

jo allt är bra, det är ju jul:D!

själv?



God Jul♥

2010-12-24 @ 10:26:36
URL: http://josefineborup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback