Shake it down

sitter eller ligger just nu i sängen och kollar på TV typ det jag gjort hela dagen.
Inte mycket har hänt i dag bara tagit det lugnt och det behövdes. Imorrn blire gå upp tidigt för att ta sig till skolan pffh jobbigt. Efter skolan så drar jag till Centrum för att handla julklappar och födelsedags presenter till Mamma Pappa Farmor Filla och till Tugce. Men vad jag ska köpa har jag ännu inte riktigt bestämmt vare blir men nått ska jag nog hitta. Sen åker jag ner till nynäs för att köpa present och det ska bli en skiva till pappa som han har tjatat om så den ska han få, för fick ju ett present kort på skiv fönstret av Jag dansar alltid nykter så ska avnända det. Senare blire fotbolls träning om jag inte hostar ihjäl min men det är bara att tare lungt, eller lungt i vårt lag? nja vetefan vi har högt tempo hela tiden antagligen går man av eller spelar men aja får bestämma mig imorrn. Nej juste vi har ju förfan fys på tisdagar JOBBIGT!! men det behövs måste få upp mitt jävla flås mohah. Men nu ska jag kolla klart på tv och kolla runt på lite andra bloggar jag följer. Kanske slänger in ett inlägg senare puss
My life my everything.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahahahha vaaafan skaffa såna dåå cheeeyen ;D

2010-12-06 @ 21:55:06
URL: http://deluxen.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV hon är kanske 172 men rätt rejäl, jag är bara 158;)

2010-12-07 @ 17:11:35
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback