Plugg med evelina.

tjena hallå hej ! Sitter nu i ett litet rum tillsammans med Evelina. Fast vi jobabr inte direkt jag bloggar och lyssna på musik och hon spelar nått bröd spel på facebook haha. Men vi har slutat för dagen men om man ligger efter får man lida litegran. Men väntar oxå på Alma Sandra och Ellinor som gör omprov i nånting typ datakunskap eller nått liknande. Idag i plugget har det väl inte hänt nått speciellt. Hade innebandy på gympan och tro det eller ej så va jag faktist jävligt ducktig haha. Efter drog jag Alma och Ellan till centum för att käka Kina/Thai mat med Jennifer och det satt jävligt bra i magen. Vi satt nog i två timmar haha fyfan vad vi svullade mat. Men bufe är bufe right? Efter plugget blir det hemm och plugga ännu mera och sen vänta på att pappa kommer hem för att skjusa mig till ymer. Blir nog inte mcycket rida idag för har jätte ont i magen och är trött och grinig som fasiken vetefan vadföra men har nog en stor del men vad som händer igår. Ni vet ju inte vad som hänt bara Nilo för henne kan jag lita på till 1oo% och hon har vsjälv vart med om det så. Men kan säga att jag har under sen senaste tiden bråkat med min mamma och då menar jag stor bråkat och inget jävla "håll käften" utan verkligne åp riktigt och igår ade vi värsta bråket så jag sa att jag lika gärna kunde dö och hon sa bara stick så jag drog så det är väldigt mycket knas hemma nu men drar ju på kryssning om två dagar så slipper allt skit under mitt tak hemma..
nej nu ska jag inte deppa för måste vara lite social med Evve puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback