Mitt första G i matte HAHA !

Sitter nu i på en pall jag hitta i garderoben, intressant start eller hur ? haha
Men har faktist gjort ett hel del idag, vaknade imorse av att mamma ringde och konstigt nog va jag jätte pigg så gick upp på en gång och fixa mig satte på musik och bara hade en jävligt nice morgon. Sen gick jag till tåget och när jag väl nästan va framm kom jag på "fitta jag glömde mina pengar" haha smart chey så det blev inte julklappas shoppning för min del i dag skit oxå ! Men får ta det i veckan eller i helgen eller nått. Kom i allafall till skolan och vi började med matte genomgång och gissa vad? JAG FICK G PÅ MITT PROV!! haha jag har ju nämligen fått IG på alla mina matte prov och är till och med varnad i matte så överlycklig chey hejhej. Resten av skol dagen va inte så märkvärdig. Efter plugget blev jag självklar mulad av Bruciboy och Emil, vänta bara tills min hämnd kommer mohaha. Sen när jag kom hem tog jag en så kallad power nap och skönt som satan vare. Men när jag vakna hah mitt öga va svullet som en boll så såg fett suddigt trodde jag skulle bli blind! och oim jag blir blind får jag aldrig mera kolla på 3D bio och då går världen under för mig ska ni veta. Och ingen träning blev det för mig eftersom jag fortfarande är sjuk så nu ligger jag verkligen efter i konsis biten. Får ta igen det genom att börja springa varje kväll när snön dämpat sig lite. Men nu ska jag duscha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback