Ledig på en måndag känns ju inte o skönt.

Rubriken säger väl allt? Ledig på en måndag måste vara bland det skönaste som finns. att få sova ut en extra dag tackar man ju så fan heller nej till right ? Men som tidigare ligger ag fortfarande i sängen och lyssnar på musik och sen sanckar jag med Turken. Hon ska ju nämligen ha "sweet 16" hah men lokal är ju det enda problemet men det är hennes ensak, för första gången behöver jag inte bry mig om lokal skiten thah. Idag har jag inga planer bara chilla hemma för är ju sjuk så ska vila upp mig till skolan i morrn buhu.
Men fasiken vad jag är hungrig asså? hah helt random men nu ska jag göra mat innan jag dör puss

Cool chey !

Kommentarer
Postat av: Elliie

sv; haha tack, eller nått.. :d

2010-12-06 @ 15:41:07
URL: http://justelliie.blogg.se/
Postat av: Elliie

sv; jo absolut! vi hade vart med varandra tre månader i streck, då tröttnar man på varandra och jag var så jävla kär i honom så att jag typ var besatt av honom.. och sen skulle skolan, fotbollen, ridningen och allt sånt börja igen och han hade ju sin hockey då med liksom så jag tyckte det kändes ganska meningslöst att fortsätta om vi bara kunde träffas typ 2 gånger i veckan så jag sa det till honom och så.. sa vi att det skulle brytas där :)

2010-12-06 @ 16:16:42
URL: http://justelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback