Home sweet home, eller ?

Hemma igen, och måste säga vilken kanon helg.
Kom till Båten i fredags taggad som fasiken på fest men alla blev i stället typ magsjuka av maten som va förjävlig så blev en dricnk sen däck i sängen, lördags kom vi till riga vid tio tiden och då jävlar va jag taggas för shopping men fuck no! fick med mig två ringar två aarmband och en tröja? lite ledsen men de tva ju iallafall nått plus fick jag med mig sprit mohha. Senare under dagen kolla vi runt käkade och hade det förjävla bra. Vit fem tiden åkte båten igen och då käkade vi och fixade oss. Sen va det disco och karioke som gällde. Skoja inte om att jag ohc Tugce sjöng halsarna av oss alla filma och tog  korrt lite läskigt undrar vart dom kommer upp?
Sjöng i allafall tre låtar och sen träffa vi på några spanjorer som vi spendera hela kvällen/natten med super sköna grabbar mohaha. Sen träffade vi även två från Estland som va as snälla men den ena va typ bög elr ngt haha han va lite läskig. Sen sist men inte minst blev vi förföljda av en liten man som tydligen va 19 han va i allafall skit läskig och höll på fett mycket. Sen blev vi oxå typ jagade av väktare hela resan haha men den historian tar vi en annan gång. Vi drog i allafall från discot runt fyra tiden på morgonen. Inte alls trätta men tutte och jag ville inte lämna katja som va ensam i hytten, När vi väl kommer in i rummet så va vi flum som satan och inte alls trött och när vi kom in hör vi spanjorerna utanför dörren som vill komma in haha gud vad vi skrattade men släppte inte in dom så klart. Sen blev det tyst så dum som jag är öppnar jag dörren och dom trycker in dörren men vi kömpar imot och vinner haha. Som sagt saknar jag det sköna gänget och ser genast frm emot nästa kryssning.



Lite bildern från helgen, fler finns på fejjan.

Kommentarer
Postat av: M.

sv; haha, okej :)

2010-12-19 @ 19:12:23
URL: http://starshinee.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vild helg :P haha

2010-12-19 @ 19:17:10
URL: http://lillgnagisen.blogg.se/
Postat av: Eric KILLBLOGG!

haha jaa med max&millah eller? ;) OP! HAHA ;D

2010-12-19 @ 22:07:10
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: Sv: Caroline

Haha jaa jag vet det var jätte länge sedan!

Nej jag bor i Malmö :)

2010-12-19 @ 22:26:41
URL: http://lillgnagisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback