Hemma från damlags träning (y)

Hemma nu från en toppen bra träning med damlaget, dock vare springa hela tiden och märktes verkligen att dom har ett högre tempo än vad vi har i laget plus att jag har vart sjuk så tappat lite har man allt gjort. MEn körde mycket små spel och i börjar körde vi passningar och springa på olika sätt. HAr direkt aldrig velat spela med damlaget av olika anledningar men eftersom vi bara tränar på söndagar med vårat egna lag just nu och fr inte ut 100% av det så bestämmde jag mig för att träna med damerna ändå och så får det bli nu tills vidare. Just nu sitter jag på mitt golv och snackar med Özgun och lyssnar på bög musik. Ja eller erik hassle eller vad fan snubben heter. Men nu ska jag göra min en macka och ett glad juice och sen duscha puss


Min absoluta största idol !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback