Day 07 – Your best friend.

Har direkt inte nån allra bästavän för har så många som står mig väldigt nära och alltid finns dära. Vi är liksom ett litet tjej gäng hela bunten och gör det mesta tillsammans. Men det finns en brud som jag umgås med jämt och vi är som tvilligar verkligen. Nått är speciellt med henne och det är nått med henne jag avgudar men kan inte sätta fingret på vad det är riktigt. Sen beundrar jag henne för att hon är så fruktansvärt snäll kanske ibland för snäll. Vi har i allafall inte kännt varandra så jätte länge faktist typ snart tre år men under den tiden har vi gjort så himlans mycket och det är jag glad över. Hennes namn är i allafall Tugce Selcuk och som ni kanske redan räknat ut dåra är hon turk och en riktig skön en hihi. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback