dålig uppdatering.

Trött sliten sjuk, är väl därför jag inte uppdaterar så mycket nu men det får ni stå ut med. Har inte gjort så jätte mycket speciellt de senaste men har i allafall vart på 3D bio igen med bästavän och hennes pöjk. Vi kollade på Piranah och satan va den va äcklig men grymt bra så de är verkligen nått jag tycker ni borde se. Sen har jag väl bara umgåtts med grabbarna + tugce eller ja vi satt inne och spela fifa och kolla film mysigt värre!
Idag vaknade jag upp och va hes som bara sjuttsingen och fortfarande lika sjuk suck..
Men tog mig upp drogpå min kläder borstade tänderna och sen skjusade pappsen mig till stallet. Blev inget rida eftersom pallante det när man är sjuk. Sen har jag inte gjort så mycket eller jo jag har mublerat om lite gran och flyttat ut min fotölj den tog likxom bara plats. Men nu ska jag duscha och sen käka middag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback