Dålig uppdatering över helgen, jag vet.

Har varit sämst på att uppdatera nu under helgen men har haft så mycket annat för mig så har inte velat putta undan det för att sätta mig vid datorn men nu skriver jag i allafall. I fredags va det ju Mirre som hade fest på blura och det va toppen. Det va ju så kallad haha blatte fest eller ja det va en riktig hel svensk dära. Den tog slut runt halv två tiden och sen somna jag och turken i soffan och fyfasiken va kallt det va säger jag. Elementen slutade fungera så sov i massa kläder en Canada goose jacka och en fjällräven över mig? Vaknade upp trött HUNGRIG och ont i huvudet usch usch. Städade lite snabbt sen åkte vi hem till Tuigce för att käka frulle och det loivar jag det satt riktigt bra i magen hihi. Sen kom pappa och vi åkte till haninge. Fick med mig ett par skit snygga skor och som inte är utav tyg. Sen blev det att hem duscha fixa om sig för att sen dra på Lucia cup i sorunda. Vi va ett helt gäng dära jag tugce och grabbarna så klart skit roligt. Kvällen gick och matcherrna blev bara mer och mer spännande. Åkte hem runt 11 tiden och däckade i sängen på en gång. Idag har jag bara vart hemme på dagen och snackat med Katja och Tugce om våran kryssing på fredag fy satan vad jag är taggad till 100 !! Har oxå vart i stallet och red barbacka på "lilla" ymer. Gick bra lite stuttsigt bara men ramla i allafall inte av. Men nu ska jag städa mitt rum puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback