Bara tio minuter kvar sen blir jag äntligen 16 bast woooohow

Ligger nu i sängen men värsta huvudverken och ont i halsen inte alls bra. Idag va det ju skol avslutning och det kändes för jävla skönt ! Efter skolan drog jag  Elin och Sandra till centrum för julklapps shoppning igen, gick medmig massa fina saker till Tugce en body grej till mamma och en glas skål till min farmor. Sen mötte vi oxå upp Pilen och Emelie och snackade lite gran om livet hah. Drog hem sen tillsammans med Simon och lika jobbig som vanlig. Sen gick jag och la mig på en gång enftersom jag hade ont i huvudet redan då, sen ringer pappa för att vi ska åka till stallet men blev ingen ridning för min del. Åkte sen ner till nynäshamn för att köpa lite grejer tills imorrn och sen saker hem. Kom hem käkade kina mat som pappa oxåköpte smarrigt värre säger jag bara ! sen blev det slå in anna klappar och det va en hel del säger jag bara. Men nu ska jag fixa mig för säng dax och ladda för min födelsedag imorrn som firas med mina underbara vänner på PH hahha puss


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Klicka på den lilla kalendern jämte rubriken så anger du datum och tid där ;)

2010-12-23 @ 17:58:57
URL: http://abelson.blogg.se/
Postat av: M.

Var gärna med i min dagens cutie pie tävling! ^^

2010-12-23 @ 22:57:49
URL: http://starshinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback