tare lungt

HEY! ligger i min ny bäddade stora säng och kollar på TV och pratar med världens bästa monia som har det rätt tufft nu tack vare en falsk grej. Men det tar vi inte upp nu eller vad tycker ni om folk som tar andras killa? själv tycker jag man är en stor fet desperat äckel päckel människa som inte har nått liv. haha
Men strunt i det nu, idag vet ni ju vad jag gjort men ni kan inte gissa vem jag och några från laget såg idag? PABLO ROBERTO!!!!! haha han gick över gatan och där satt vi tjejer och så flinade och log medans vi sa hej och såg honom försvinna haha vi är allt för söta brudar. Efter drog jag ju till stallet men red inte för kände att jag inte alls mådde bra så åkte hem och gick ut för att ta luft och såg att det va match så gick dit. Nu på kvällen har jag inte gjort ett skit rätt skönt att bara tare lungt och chilla gärnet. Nu blire lyssna på musik och kolla ed robbin när han flyttar hit puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback