upp och ner.

Det gick inte att rotera bilden på min dator så nu får den bli upp och ner som ni kanske redan ser? som vanligt när jag skriver att jag ska duscha så har jag en inte gjort det för va tvungen att dra på möte om helgens jobb igen, vi fick lite kläder och skit inget märkvärdigt igentligen. Imorrn ska jag på bio med min bästavän och det ska bli så jävla nice. Jag fick ju två bio biljetter av min mamma som fått dom av sin chef så hon gav dom till mig och nu har vi bestämt eller för länge sen bestämmde vi att när toy story 3 skulle komma ut skulle vi dra på den så vi ska se på den. Ska blu mysigt och som vanligt blir det väl sitta på ngt cafe efter/innan och snacka lite skit. Men nu måste jag duscha städa glo film sova puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback