sum 2010

Har du druckit tills du spytt? Om jag har.
Sårat någon? Ja det oxå.

Förlorat en vän? Ja.

Träffat nya människor? Ja hela tiden!

Kysst en främling? hah ja.

Tagit droger? Ne.

Haft en sommarflört? Ja..

Gråtit? Ja.

Skrattat tills du kissat på dig? Nej.

Tältat? Nej.
Varit vaken en hel natt? Ja.

Solat? Absolut.
Badat? Jämt.

Haft ett förhållande? Ne.

Gjort dig riktigt illa? Ne.
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Ne.

Läst en bok? Ne.

Skickat fel sms med flit? Ne.

Suttit vid datan en hel natt? Hela tiden typ.

Näckat? Självklart.

Solat naken? Nä

Fått utegångsförbud? Nä.

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja.

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Ja.

Varit i slagsmål? Slagsmål kan jag inte kalla det.

Pussat någon utav samma kön? Ne.

Sjungit högt på ett berg? Ne.

Kysst någon i regnet? Ne.
Kysst någon i skogen? Ne.
Kysst någon du inte borde? Nja.

Senaste du kysste? Victor Nilsson.
Tappat rösten? Ne.

Varit på festival? Ja.

Brännt dig? Om jag gjorde i spanien!

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Usch för min bikini rand.

Varit utomlands? Spanien, Frankrike, Tyskland.

Gjort ett bra köp? Oja!

Haft skadeglädje? Aa.

Sovit under bar himmel? Ne.

Vad kommer du sakna mest? Allt.

Har du svart ärligt på alla frågor? Jadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback