stallet

Kom nyss hem från stallet där jag spenderat halva dagen, det va ny målat hästarna hade bytt plats och ymers foder stog inte där det brukade så blev jätte förvirrad men snackade med madde och hon sa vart allt stog. plus så hade han en helt ny mat kost allt va nytt så det va som att börja om med hästen igen emn jag får lära mig helt enkelt. Och sen ska jag även börja fodra lunchen vissa söndagar så hon visa mig vart allas påsar stog. Sen har det kommit fyra nya hästar!! åh jag tror jag är kär. den ena har en störe kropp och är hel svart med mann till bogen och hovskägg som är jätte långt, den andra är en isläning som är shäck färgad och dom andra två har jag inte sätt ennu. Blev ju som sagt ingen ridning eftersom han inte har några skor bak men det ska han få på fredag så det löser sig. men nu ska jag duscha för det har jag inte gjort och sen ställa in kycklingen i ugnen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback