stadsvandring (?)

Goood kväll folk, sitter nu på golvet i mitt rum eftersom jag nyss kom hem från stallet och har inte duschat ennu så tänker inte lägga mig i sängen. Va på stadsvandring idag med HR10A inne på sönder och det va väl helt okej, vi ösmo bor som vi är kallade för tog tåget kvart i nio för att sedan möta klassen i haninge och åka gemensamt till södra för att möta våran lärare Anders. Vi gick kanske en kvart och sen skulle vi tydligen fika och satt säkert dära i en halv timme och sen gick vi vidare mot slottet där i slutade för dagen? alltså va vi inne i stan en timme bara väldigt onödigt men rätt mysigt fasten det regnade. När vi slutade för dagen gick jag och paulina och letade efter serverings skor som vi måste ha. Men eftersom vi inte kan gå i höga klackar så blev det bara nån centimeter och det känns ju iallafall jord nära. Sen mötte vi Elin Steffie och nån till från klassen som oxå letade skor och elin köpte likadana som mig och paow.  Sen gick vi till nått cafe som va super mysigt. Jag tog en varm choklad & en fralla medans paow tog en chai latte hah stavning? och en choklad muffins. Sen blev det att dra sig hem då vi möte pilen i VH.
När jag kommit hem så åkte jag direkt till stallet och gissa om ymer va hyper? han skuttade och allting men det löste sig senare och han va jätte duktig. Nu ska jag nog ringa mammsen och kolla vart hon är och sen duscha puss

Kommentarer
Postat av: tina

din design är fin! :D

2010-08-25 @ 20:51:17
URL: http://tinaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback