satan i gatan va roligt

jag kan knappt stå upp just nu, mina fötter värker mina ben värker allt värker på mig just nu men satans va värt det va efter denna kväll men tjejorna och alex hah.
Kom till the voice och träffade emma som jag direkt sprang fram och kramade och sanckade lite skit, sen så skulle vi träffa hanna och issas kompisar men dom stog på en jätte keff plats så vi gick tbx till våran plats och det va längst fram i mitten typ så jävla bra plats. Men efter ett tag fick hanna nå asma skit så vi fick ta oss från folkklungan och sen skulle dom dra så jag skulle gå och möta pilen sandra och freddis men dom kom lite senare så jag sprang på Benjamin som man inte ser varje dag så snackade lite dära oxå.
Sen kom brudarna och vi gick fram vid schen ennu en gång längst fram! fan vad vi är bra.
Sen dansade vi och hade det bäst lite små tjafs med några brudar som trödde dom ägde skiten menmen.
Vi drog och satte oss vid vägen då en full grabb vid namn alexander som vi tillbringade resten av kvällen med och fyfan vilket ös det va framför schenen dansade häcken av mig och då menar jag verkligen min häck har fått stå ut med mycket! hah men ni fattar vad vi gjorde resten av kvällen.
På väg hem åkte vi tåget till VH och fick skjus hem i jockes raggar bil som va helt awsome.
Jag pilen och freddis gjorde snyggaste dansen och skratta ihjäl oss!
Nu är jag hemma och bråkar med jonte och allt är skit så nu är jag lite piss off men får se hur det blir, sitter med   fönstret öppet eftersom det är så jävla varmt och självklart hör man allllkis människorna ute på gården som raggar på varandra bergsvägen är konstigt. Men nu ska jag sova och se vad morgondagen leder mig pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback