over and over again

jag kan inte sova, jag är trött men mina ögon vill inte slockna jobbigt läge. Men sitter oxå och kollar igenom mina blder från datorn som är både nya och jätte gamla. Gud vilka minnen jag delat med många, några som jag är tajta med fortfarande några som jag inte har träffat på länge och några jag hatar just nu. Rätt sjukt att folk man älskade för ett år sen hatar jag nu och vill aldrig mera se, medans andra jag bara vill träffa på en gång.
Jag ska inte sitta och tycka synd om mig själv för det finns säkert folk som har nära och kära som aldrig får träffa varandra men allfall liksom. ett exempel är en bild jag kommer läga upp i slutet av detta inlägg, vi tre va tajta som fasiken och delade många minen, fjortis tiderna, mongo tiderna, killproblemen allt delade vi tillsammans lite läskigt att det bara sa stopp. Visst vi bor maz tio minuter från varandra, en av tjejerna bor jag tillochmed granne med men vi två hatar varandra varför vet jag inte men så är det bara och den andra bor jag ca tio minuter ifrån och henne är jag fly förbannad på för visa saker men hon förstår nog varför om inte så har hon inte insätt vad hon gjort, visst jag är inte ängel men kommer inte och går i allfall. nej nu måste jag försöka sova godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback