kan inte sova så vi kör en sån hära!


Efter som jag nu driver en ny blogg och hörhoppningsvis nya läsare så ska jag berätta lite smått om mig
Som ni kanske räknat ut heter jag Mikaela Johanna Sjölund och är femtom bast men fyller sexton till vindern, rätta sagt den 23 december. Jag bor i en lägenhet i ösmo på bergsvägen som kanske inte har bästa rycketet hära i trakten men det duger. Bor tillsammans med min mamma Marina och min pappa Benny och inga flera?
När jag va yngre växte jag upp med en annan familj vid namn Asplund. Dom hade tre sönder Dogge Dennis och Diddan som jag snabbt blev tajta med och blev som syskon. Men även dom dagarna tog slut. efter 10 år hos dom så fick jag hemma nyckel som lämna dom. På fritiden spelar jag fotboll i ett lag som jag avgudade en gång i tiden men nu är det helt andra tankar kring mitt fotbollsval som jag innom snar framtid ommer ändra på to bad !!
Även så rider jag på en gamal travare som står i väggarö och är helt underbar trotts att han stpr på bak benen rätt mycket. Även så spelade jag trumbon förut men tröttnade men stannade kvar eftersom jag hade minna vänner dära men fick snabbt ge upp då jag inte hade tid. Förutom det så ungås jag självkllart med mina vänner och vi gör allt tillsammans som vanligt partajar vi som alltid är lika roligt och spydigt hah.
Eftersommarlovet börjar jag ny skola med helt ny klass och denna gång blire i hanige - riksäpplet hotell&resturang. DEt ska bli roligt och testa mina kunskaper haha. Vad mer kan man säga?
ja det va väl det ni behövde veta om mig puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback