jag har ändrat mig nu, nya tag, nya framsteg.

Hey, rubriken? Jo jag har kollat igenom gamla bilder och kollat på mina medaljer och på min buckla jag fick av laget för att ha vart årets spelare och nu har jag tänkt klart. Jag ska ge det en chans jag ska satsa nu på fotbollen och ge allt vad jag har. För liksom igentligen jag älskar att spela fotboll jag älskar att stå i mål så vad ska hindra mig?
på tisdag ska jag ge allt jag har så länge mitt knä tillåter, men åt andra sidan har jag köpt ett knä skydd som kostade mig elr rätta sagt min pappa en förmögenhet som ska skydda det från att hoppa ur led och trycker på visa ställen så nu ska det gå bra. Plus jag har ju beställt en ny målvakts tröja som ska komma när som helst om allt går som det ska. Men nu är jag taggad till 100 och nu ska jag dra puss


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja du måste ju gå kvar tills jag kommer tillbaka :o <33

2010-08-23 @ 18:15:41
URL: http://paulinahagerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback