inget bloggande drf att..

.. jag har jobbat hela helgen! Har stått nere i nynäshamn hela helgen med snygg laget och delat ut reklam blad om Bo Mässan och tjänat en slant, som dock går till lag kassan. Och självklart har jag då blivit ennu mera sjuk fyfasiken säger jag bara. Sen har jag även vart i stallet hela helgen för madde har vart hos hennes syrra.
Va och kolla på killarnas match som tyvärr blev en förlust med 1-4 men dom eller vissa spelade riktigt bra. kollade med nanny isabell och josse trevligt sällskap. Sen blev det ica för att issa skulle handla hårnållar som hon kallar dom. Men nu är jag hemma och kollar på one tree hill som är sjukt bra! Men nu måste jag duscha och packa upp det jag köpte nere i nynäs idag kanske slänger upp en bild får la se puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback