en tur i nynäshamn


Kom nyss hem från en kväll med ellinor nere i nynäs som va suverän. Kollade på hennes
pijkvän som spelade trummor och gitarr sjukt duktig är ,i allafall så kollade vi tsm och sen gick dom hem
till eddie och jag väntade på bussen ensam men en stund efter kom jonna och pillan så fick sällskap.
Men nu ska jag bara tare lungt och städa mitt rum som är stökigare en stökigast! och så ska jag hålla tummarna för att melina är frisk tills imorrn efter som vi skulle ha det mys inne i stan men får hoppas å att det blir av nu.
men nnu åter går jag till städningen pussen


Kommentarer
Postat av: eeee

SV: klaat vi skaa! :D

2010-08-13 @ 23:41:25
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback