backlura där jobabr man nu då.

HEY, sitter nu och lyssnar på mixade greas låtar som jag just nu diggar järnet till.
rubrik? jo det är så att jag och pilen fick jobba nere i nynäs nu och när vi kom dit igår trodde vi att våran handledare skämtade med oss eftersom vi kom till en veranda som kanske va vetefan men skit låång!
och det va ju liksom bara jag och pilen som skule olja så vi började sakta men säkert fyfan vilket jobb, bara själva staketet tog oss tre timmar. Sen sista timmen kom en kille som hjälpte oss och han va hur schyrre som helst. Idag så vare samma veranda idag igen fast men ennnu flera och fan va härliga folket va.
och speciellt david som va ubbbber snygg hah. Men vi hade skit roligt och skrattade bort hela dagen och lät grabbarna jobba häcken av dom snälla vi är.
Men nu är jag hemma och ska strax till ica och handla eftersom min pappa är sjuk så måste nån sköta hemmet.
och även ska jag träna strax men vetefan om det blir med 96orna eftersom mitt knä är svullet sen träningen och huvudet dödar mej efter sparken i huvudet från minna, dock vare ej med fli som tur va.
Så hare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback